- WEEZY-WEDNESDAY !

    GRATTTIIIISSS WEEEZÖÖÖR !!!
Han har äntligen fått sin son nummer 3 =D
med hon där "ex-sångerskan" Nivea som han
har dejtat on and off since like forever :/
hahaha iaf baby nr 3 heter Neal så vitt jag vet,
vet dock nt om d rykte elr sanning vi får helt
enkelt vänta och se :)!
Son nummer 2 har ingen sett elr fått veta namnet på,
förmodligen för att maman är Lauren London,
ni vet hon skitsnygga som spelar TIP's flickvän i ATL ?
Son nummer 1 har han med nån asianchick :/
han är iaf Dwayne Michael Carter III :) och
äntligen finns d bilder på han FYFAN VAD SÖT !!

Nu i helgen fyllde hans dotter Reginae 11 år :D
och d finns massa bilder som är övergulliga!
de är sån perfekt familj, alla umgås och är vänner.
även om weezy o toya (reginaes mama) nt är gifta längre
så umgås de alla tsm o är helt loving !
han köper tom birthdaypresent till toya o allt, what a MAN!
alot of ppl var på naenae's pyjamas birthdayparty,
som Tiny (tip's "fru") New Boys :O !! tpain o hans familj,
monika o hennes familj, lil twist, osv osv ....

 aweee (v) weeezzzyyy !!
    toya är ändå kex :/
  
hon är så sjukt söööt hon liknar weezy lide men ändå har
hon nått eget helt övergulligt över sig asså hennes smile,
vilken skitunge så söt hon är ! kolla bild nr 2 vilken min han
ger henne hahaha sån riktigt papa min, awe love weezy!
och hans son är ju kopia av honom när han var liten :/ dang...
ba lite ljusare tho, o kolla håret haha som ett lammmmm =)

måste visa bilden på Lil Twist oxå asså jag är lide kär i han.
hade jag varit typ 6 år yngre hade jag varit kär i han på
riktigt, han har skitvackert ansikte, jag pallar nt det asså...
plus hans låt " lay ur head on my pillow " övergullig !
jag accepterar nt att han ba är 15 :/ fybubblan...

  KOLLA BA HUET PÅ DEN HÖGRA JAG DÖÖR !!  ->
  btw: har jag nämnt att jag älskar mohawks ?

Kolla in hennes rapp hahaha vilken kung hon är !
     " said my daddys the boss ans im the air to the throne
        i be stuntin like my daddy
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0