- Mamiiii !

idagen fyller min mami 55 år :D dom syns INGENSTANS :/ ?! haha!
jag bakade paj till oss alla men de mesta hamna i min mage,
Lord do I loooove pie asså ! iaf happy birthday dear mami !
eftersom hon nt läser detta så äre nt så lönt att krydda men
anywho... jag fyller år snart oxå, blir TJUGO jävla kärringår ?!
vill nt... jag vill fylla 15 igen elr tom 10 ? perfect age ...
orkar nt bli äldre, bli "vuxen" d så sjukt tråkigt :/ hela livet blir
rutin, man vaknar jobbar städar lagar mat, sen same shit dagen efter.
sen får man lön men då ska man pay the bills sen börjar d om igen :/.
äeetack... jag ska hitta ett jobb som jag verkligen tycker om med tanke
på världens bästa quote:
" find a job that u love and ull never work a day in ur life " :) ...
sen med vuxen kommer " de tre V:na " villa, volvo, vovve ?
= familj, barn blabla... äee... ska adoptera alla min ungar fifan.
seriöst vi skaffar egna barn medans de redan finns barn där ute som
behöver ett hem. för mig spelar d ingen roll om de nån annans barn
för alla behöver lika mkt kärlek o alla förtjänar en chans :). elr ja ok
If i ever get married ofcourse ill have my own kids men jag vill även adoptera.
anywho prata om presenter, och ja vill verkligen nt ha några gifts av
min familj :/ hur ofta händer det att man känner så ? men neej asså palla ?
allt jag vill är att min familj ska va lycklig, kan dom ge mig det i present
så har dom lyckats :p ! annars spelar d ingen roll.
vilken kärring jag är asså skrämmer mig sj ibland men jag känner vad jag
känner så what to do liksom ? jag uppskattar även presenter som innehåller
massage / berörning :/ foreal ja lever för att bli " kliad " typ bara man rör
mig lite, and im in heaven :) jag hatade sånt innan, INGEN fick krama mig,
elr ja jo men ja gilla nt det direkt. men nu tack vare thomas som ger kramar riktigt
från hjärtat har jag blivit en mjukis. mama har tom sovit med mig typ en gång
i veckan den senaste tiden, så har hon kliat mig innan vi däckar (v) !
och sen massage ? ja min rygg är lide sne lide krokig lide allt så jag uppskattar
massage tack :) ! and all the love i can get ! wouhoo...
blää käka för mkt paj känns d som :( men hade jag haft mer hade jag ätit nu oxå...
titta mami o världens bästa " Raso " i bosnien, så pretty där är :D !!
sen mami o hennes barndomsvän dobrila, asså tänk efter så många år,
krig o allt så är dom ftf så bra vänner. jag ska bli som min mama när jag
blir stor, exakt som min mama.



jag skäms lide över mig sj, jag kan nt kontrollera mig sj ibland...
jag vet music monday är på måndagar ju men förlåt jag måste
lägga ut denna Tony Braxton ft Trey Songz - Yesterday.
(har lagt in låten innan men videon är ny, kom igår elr förrigår i think)
jag älskar låten, deras röster är så powerfull på nått sätt, de
fullt med känsla o man riktigt känner hela låten pga av det.
skitbra collaboraiton right there :) plus videon? om nt toni ftf
är en av världens kexigaste kvinnor asså lawd have mercy!
så vacker hon är o sen kroppen (v) see for urself...
btw: jag vill ha en sån stor flygel (piano mina vänner) hahaha !
är d nån som vill ge mig det i present ? - ring mig...


Kommentarer
Postat av: E

har du ingen bild på hon "the pretty one"? HAHAHHAHAHA förlåt, var tvungen :p. i love her!

2009-11-29 @ 13:17:38
URL: http://www.nattstad.se/E%20rmina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0