- News / m.m !


 " music monday "

musik varje måndag, antingen ny musik
eller " music memory " = gammal låt !
så om ni vill dela med er let me know om låten,
eller om du vill dela med dig av en bra låt som
du har ett minne till feel free till det med :)
yupp jag kommer skriva vem som rekomendera
låten, jag tjyvar nt musik, jag avslöjar alltid
källan om det nt är jag som hittat musiken sj :)
anywho dont be ashamed, suger låten kommer ja
nt lägga upp den så ni behöver nt oroa er liksom ;)
jag veeeet vad jag gör =D !

eftersom det var måndag igår o ja nt hade nån musik
får jag uppdatera er idag ist, detta kan dock hända
flera gånger för ibland har jag kanske ett liv på måndagar!
hahaha " yeah right " iaf MUSIC MONDAY #1 !

alla trodde Rihannas nya singel skulle bli " russian roulette "
men nej nej ack så fel vi hade haha hennes nya singel hade
premiär idag och det var " wait your turn (the wait is ova) "
asså jag gilla ju nt den låten :/ nt videon heller, jag tycker
rihanna är mkt snack men lite verkstad, hon ser så tuff o grym
ut, hennes låtar har sjukt mkt attityd osv sen när hon blir slagen
blir hon som en valp :/ okeeej ingen borde bli slagen osv blablaaa
men fuck dude hit back iaf en gång, get mad, do sumthin? anything?!
anywho nya singeln här:



det ryktas om att hennes singel nr 2 kommer vara " hard " ft Young Jeezy
aka en av " the main men in my life " haha älskar den björnen :D
iaf DEN låten är ju lite mera grym så skruva upp o enjoya, för efter
den ni hörde precis tror jag nog ni behöver höra HARD för att nt dumpa
rihanna helt :/ hon är iaf svinsnygg så i dont mind kolla på henne ;)

(ps: det sägs att bilden till denna låten är hennes nya albumomslag,
       jag säger inget men jag hoppas att ni vet vad jag syftar på :/ 
       hennes album kommer släppas 23 november om jag minns rätt
)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0