- dang . . .

okej erika åkte ut ? wtf is up med sverige asså :/
och eddie i botten igen, lär er rösta människor please!



anywho, im really really loosin it...
börjar nästan bli farligt asså, mami sa till mig
" ingen är så snäll som du, jag fattar nt, vad tjänar
  du på att va den snälla när ingen gör de samma för dig
"
jag tänkte ändå på detta, jag blir aldrig sur. jag vet nt vad
det innebär asså ja jag blir besviken men df har jag lärt
mig att aldrig förvänta mig mkt av folk heller.
hela mitt liv har jag dragit i alla trådar o det var jag som
fick saker att hända, jag hade ansvar, ingen gjorde nått
medans jag gjorde allt. helena har tom råkat kalla mig
" mama " flera gånger helt enkelt för jag är som en :/.
vissa människor som jag alltid gjort det bästa jag kan för
har pretty much tagit det för givet = en läxa lärdes där !!
om jag säger en sak till dig men du gör en annan då får du
klara dig själv om de går fel :/ jag säger det av en anledning.
innan skulle jag alltid göra allt för andra men njae nt nu mer,
nu finns det nån enstaka person kvar, för som sagt jag lärde mig.
jag satte alltid folk framför mig sj o när någon gjorde nått
fel tänkte jag " detta kommer inte spela någon roll om
10 år så vf lägga ner tid på det
" let it go...
men fan allt jag släppt har tydligen samlats till en fet jävla
boll som håller på att explodera, jag känner det på mig.
Jag tänker alltd " karma " jag skiter i vad folk gör för de
kommer få sitt, sålänge jag gör min del im good.
det bästa jag någonsin hört min mama säga är:
" när någon kastar sten på dig, kasta bröd tillbaka "
och jag tror verkligen på det, för jag tror på Gud och jag vet
att alla kommer ställas inför Gud och ta ansvar för sina val.
mina val är att vara en god människa helt enkelt, för jag
klarar av folk som beter sig som skit, jag har levt med folk
som beter sig som skit hela mitt liv, i can handle it :/
men jag är inte sån. jag är den snällaste människan jag vet,
and that is not a good thing för då kan folk "utnyttja" mig.
njaa jag har märkt det men som sagt judgement day kommer
för oss alla och i aint scörred at all. desutom har jag hört att
inom islam är att rädda en katt en av de bästa sakerna man kan göra,
 -  kolla mimi, från gatan till att leva som en kung! jag gick alltid
runt o tog hand o hemlösa katter när jag var liten oxå :) .
som sagt jag känner att jag måste hjälpa folk och finnas där för
folk, men vem finns där för mig ? jo jag har lärt mig att det är adela
and only adela som kommer göra stuff för adela. alttid! 
jag har en bubbla men den håller fan på att spricka asså,
and i dont feel good about it, jag behöver min typ av terapi...
ima loose my godaem mind asså n im scörred, för så mkt bullshit
jag har i den bollen, helvete, jävla craaap... nej nej im good !
usa som sagt, men HUR lämnar man sin familj.
mormor mama o mimi ? det är bara vi, vi är ett team, tänk
något händer under året jag är borta :/ mormor är ändå
gammal, och mimi får panik när jag nt är med henne. mama ?
HUR ska min mama va sj utan mig ett helt år, med tanke på hur
underbart liv hon lever :/ vem ska hon skratta med.
min mama är den största anledningen till varför jag tror på karma.
Hon vet exakt allt om mitt liv, allt jag gör tycker o tänker, och
inte en enda gång har jag hört henne dömma någon människa !
vi pratar, vi delar saker, hon låter mig göra allt jag vill
därför använder jag min hjärna och gör bara saker som hon kan
vara stolt över!
jag hade aldrig kunnat göra något som hade sårat
min mama, aldrig. jag ser alltid hennes ansikte framför mig när
jag får en chans att göra något dumt, därför tar jag aldrig chansen.
jag låter saker flyta förbi cus i can handle it, dessutom har jag lärt
mig att det man går igenom nu är bara sånt som förbereder dig på
vad du ska gå igenom i framtiden. u gotta man up...
så jag säger bara tack Gud, för du gav mig min mama,
Gud kunde inte visat att han älskar mig på ett bättre sätt än det.
iaf det är lungt, ill manage... i will, jag behöver bara lite tid men
jag känner varningslampan iaf så ja vet nt riktigt :/
ima do my best, i always do men man vet aldrig ...
känns som om psyket är mkt mkt nära nu haha fan måste
avsluta med komedi, atleast im healthy for now, right :)

- I aint mad at ya, got nuthin but love for ya, do ur thing bruh!
  / geniet Tupac Amaru Shakur...

sit back relax, enjoy the ride tills du krockar, df ha bälte ...
- livsteori right thörr nt bara om bilturer, tänk så på livet n
  ull be aiit just like me ! mina 3m är mitt livsbälte,
  och om du nt har nått så holla till mig, im here for u.
  no matter what, för Gud skapade dig på samma sätt som mig
  so if u need me im right here n i aint goin nowhere för tillfället...

ps: kom ihåg, hur dåligt du än har det så finns det alltid någon
     som har det värre, keep ur head up with a smile =) ...

- shit, jag ska fan skriva en bok om livstankar, seriöst ♥



                 jag o mams + majka o mims = mina 3m !


     God, grant me the serenity
to accept the things I cannot change
 courage to change the things I can
 and wisdom to know the difference
 


nej jag vet nt hur man gör en blogg utan musik, Games nya, så sjukt
bra låt, på med hörlurarna people n enjoy the music ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪

Kommentarer
Postat av: Bellaa

ääd! I guess att någotnting har hänt! Du är en stark individ, och det vet du ! Det e bra att du aldrig sjnker till andras nivå. Oavsätt vad har du alltid föötterna på jorden. Jag vet att det kanske är jobbigt att få skit skit skit från människor! MEen vet du vad, såna människor ska man inte ens ha i sitt liv. Människorna du har runt omkring dig ska förtjäna att vara med dig! Inte utnyttja dig!!! VAD ÄR DET MED MÄNNISKOR!!!!!! Pusssss

2009-10-31 @ 15:19:02
Postat av: adela

awe bellon ! taaack, du hittar alltid the right thing to say ♥

2009-10-31 @ 17:52:27
Postat av: bellsiii

Nej men de e sant Äd! Plus du ska vara vädligt glad över att du har din mamma som bästa kompis som du kan prata med om allt, de e värt guld! Inte alla som har den kontakten som ni har, era gullegrisar =) :) <3

2009-11-01 @ 15:33:09
Postat av: f.

känner inte dig, läste bara igenom texten och jag håller med om ALLT du säger. du verkar vara en very smart girl. keep your head up :D

2009-11-04 @ 00:50:48
Postat av: adela

nämen så glad jag blir =D haha thankju !! jag skriver ju för att folk ska läsa så keep it up och enjoya musiken oxå =)

2009-11-04 @ 01:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0