- Tonight ...

Ska se Michael Jackson filmen kvart över 9 i hbg =)
I cant wait, i love love love him ! kommer säkert va
skitmkt grym musik som typ DIRTYYY DIAAANAAA OOO !!
hahaha bästa !

iaf jag bli mer o mer kär i Drake för varje ny låt
och varje ny bild o intervju osv fifan vilken man !

Jag vill klättra upp för hans ben och sitta i hans ficka ett tag,
sen vill jag fortsätta klättra upp till hans halsband o sitta där
och lyssna till hans heartbeats, sen vill jag klättra lite högre upp
och sätta mig på hans axel, där jag vill spendera resten av mitt liv,
bredvid hans vackra intelligenta huvud, hjärna, ögon o röst !

kid cudi o drizzy




I can't even find, the perfect brush
So I can paint what's going through my mind
Racing against myself, but I'm a couple steps behind


when the lights dont glow the same way that they use to
and I finally get a moment to myself
I will realize you were everything Im missing
and you tell me your in love with someone else
 
so can you do me a favor if I pull it together
make it sooner than later we wont be here forever
and I realize I waited too long
but please dont move on

what good is all the cash
if it doesnt buy time
and what good is being famous
if Im never on your mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0