- Leni o Adi + Noris !


                                 HAPPY BIRTHDAY DEEAAR NORA (v) 
                                 fyller 20 idag , fuckin kex är hon så jefla
                                 vacker hon var idag asså ! berättar mer 
                                 sen :) måste iaf säga att folket låg på golv
                                 när jag lämna stället, trodde det hade 
                                 ganska mkt dött ut för vissa då var det
                                 malmö som gällde för de som klara d haha 
                                 så jag begav mig hemåt då ju :)
                                 men tydligen stanna vissa packarslen kvar,
                                 haha kommer garanterat bilder på det sen !
                                           HAPPY B-DAY NORIIIIS !!
                                          

soouuu i helgen var jag hos Leni =) ! fuckit asså haha vilket HUE hon är HAHAHA!
iaf var lide på mezo så satt min "gamla vän" bakom oss :D han är så jävla SÖT
asså äta upp han, jag praktiserade på hans jobb och han kalla alltid mig
Lilla Ladyn " med sin göteborgdialekt, äkta kaka va han :D !
men iaf så Lena vet nt HUR man pratar mellan fyra ögon utan hon halvt SKRIKER
ut saker man INTE borde skrika ut haha så vänder hans kompis sig om asså
jag trodde jag skulle dööö så mkt jag kämpa för att hålla in mitt skratt HAHAHAHA !!
   = Leni är inte klok !

seeen gick vi hämta bilen =) åkte runt lite sen till MC (v) - the love of my life haha :)
sen till stranden till ett makeoutplace tydligen :/ visste nt d va de faktiskt haha :p
sen ville jag testa bilen... ASSÅ JAG NÅDDE INTE NER TILL FUCKING KOPPLINGEN??!!
tänkte menar dom fuckin allvar att man nt kan flytta fram stolen mer och det gjorde dom
tydligen för det gick nt o jag nådde nt :/ SJUKT, fick sträcka mig like hell för att nå den bara
haha så neeej blev nt mkt av körning där nej :p !
   = Lenis ( penis HAHAHA / rimmar ju ? ) bil är nt "adelavänlig"  !

körde sen vidare för ett brief möte med Aldin asså han är KOPIA av Muki på sitt sätt att vara :O
jag ba omg freakin klon ? hahaha ! iaf that kind of people make me laugh so i was happy =) !
fast han klaga liiide mkt på bilen, på hur Leni hade ställt in hötalarna, på barnlåsen, på mitt skratt,
sen på att vi snodde hans lur ? OFTA VI TAR EN LUR FRÅN 90talet aldin OFTA ?! 
jaaa iaf u name it he hated on it hahahaha jaja men thats life :p ! 
   = Leni & Adi = no lokalsinne what-so-ever ! 

såå ijaaleefall så kom vi hem så däcka Lena typ direkt jag ba " data whe u at ? " 
hahaha satt o kolla på komiker så var det vissa som fastna asså jag GRÄT av skratt men jag
kunde nt skratta högt för ofta man vill väcka Leni mitt i natten ? äee i like to live ? 
iaf han är utvecklingsstörd men skitrolig asså haha domaren fråga honom
" so why did you choose to get in to comedy "   / elr nått liknande ... och han ba
" i didnt have much of a choice " JAG DOOG det var tårar ÖVERALLT !! sen säger han " LOOB " 
asså roliga ord dödar mig haha LOOB hallå people LOOOOOB ? HAHAHAH BÄST !
sen en snacka om kondomer asså där va jag tvungen att ta ut hörlurarna för att sluta skratta
annars hade jag fått på näsan av Leni :p! iaf sen när jag gav upp datan var kl typ 5 o precis när
jag lägger mig rätt börjar Leni andas STENHÖGT och aggresivt ( elr hur d stavas )
alla som känner mig VET att jag nt kan sova om det nt är kolsvart och knäpptyst i rummet,
så jag sov typ från 7 till 11 :/ haha men pigg ändå :D ! 
   = Leni är sleepkiller !

  Leni & Adi ! - blid från 1763.


btw: denna är sjuk i slutet det med driveby o datin in your block !





Kommentarer
Postat av: Nora

Haha TACK babe! Jag minns ingenting men det var kul. Och du städade hela tiden, nästa gång ska jag få dig full! Hahah!

2009-09-17 @ 14:26:04
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com
Postat av: adela

hahaha jodå vi säger väl så :p jag o alkohol är ingen bra kombination MEN jag o städning är bästa !

2009-10-12 @ 00:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0