- Lyckopiller =D




äntligen....
jag har haft en sån skum period då jag varit helt slö med musik :/
jag vet, JAG ?! thats not cool. men det värsta är jag nt lyssnat lika
mkt på Weezy, och Weezy är mitt allt i musik. han är kung!
INGEN i hela världen kan sätta ihop en text som han kan ?
och nu var jag inne o läste Lumes blogg så hade HON av alla människor
lagt ut en låt med weezy? det kan bara betyda en sak = han är kung!
jag blir alltid lycklig när jag hör hans röst, den är som ett lyckopiller.
jag minns sist jag var på körskolan o skulle "plugga" så kom jag på mig själv
med att stirra rakt in i väggen o LE för jag lyssna på Im me med Weezy :D !
så iaf här kommer lide Weezy förslag som alla kan tycka om :)

  • Im Me
  • Apologize (remix)
  • Top Back (freestyle)
  • A Milli ?   / haha dah ?
  • Mr.Carter  ft Jay-Z
  • Tie My Hands  ft Robin Thicke
  • Pussy Money Weed
  • I Feel Like Dying
  • Amazing Love  ft Gudda
  • Something you forgot
  • Prom Queen 
  • Lollipop  ft Static Major
  • Got Money  ft T.Pain
  • Mrs.Officer  ft Bobby Valentino
  • Rockstar   ft Juelz Santana
  • Hot Revolver
  • Playing With Fire
  • Im a Ridah
  • Stuntin  ft Drake
  • Revolver  ft Madonna

finns ca en miljon till men dessa är iaf såna som alla människor kan tycka om :)
inte för mkt crazy cursing things haha men ge dom en chans tack ! han är mkt talented.
     Enjoya - Im me :) lyssna texten.
baby im me so who you?
you not me
and i know that aint fair but i dont care
im a mtf cash money millionaire !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0