- Cracks me up!

Var o fika med Släm och Ärmen för nån dag sen, Släm ska sy Ärmens
studentklänning :) ska bli ruuligt att se :D wouho ! iaf så gick vi ut för
atrt röka när vi var klara så kmr ett arabgäng med män, nt unga killar
utan män och det roliga var att han ena hade en sportsuit på sig som han
hade knäppt upp i bröstet så gick han o klia sin "arabiska matta",
asså jag har aldrig sett något roligare HAHAHAHAHAHA som om han hade
ett husdjur med sig på bröstet under " overallen " asså jag fick tårar så mkt
jag försökte hålla in skrattet, ville nt bli dödad ju! sen när han vänder sig om
ser vi märket på "overallen" och det var inget mindre än " REBOK " ,
det måste vara nått nytt för den stavningen har jag aldrig stött på innan hahaha!

My city cracks me up här bor så sjukt mkt olika människor det är som att
åka utomlands every freakin day :D !!

* och jag blev precis kär i en killes ögon, asså ni fattar nt vilken färg,
   helt sjukt jag satt o stirra på bilden som en idiot, men fan det var värt det!
* blev övermätt på mina pannkakor som var alldelles underbara oxå,
   jag känner mig alltid full när jag är mätt like wtf is up med det ? foreal?
* malin sa till mig att jag agerar fel, jag rör fölk för mkt så de kan börja
   tro saker? men det skiter jag faktiskt fullständigt i, im a huggybear,
   jag älskar att röra folk att kramas o mysa o allt det där men det betyder
   nt att jag är kär i människan :/ jag brukar attackera helena med kramar
   som varar mkt länge, nt är jag kär i henne för det :/ ... elr ... Am I ?
   hahaha nej men i hope u get the picture, im not in love with u just beacuse
   i enjoy ur company and hug u, im nice and i like human contact :)
   jag ville alltid krama adis på våra såna AMS dagar, men jag fick nt :/
   han gillar nt berörning, men ibland klara jag det muahaha seee pure
   touching love inget mer med saken, btw ville krama han en gång i stan
   oxå, det gick inget vidare, killen är spec ... mina ams dagar är sjuukt
   tråkiga utan honom asså u guys have nooo idea, vill ni kidnappa mig
   så feel free, elr vill ni skjuta mig så feel free där oxå ...

 
nt direkt ny men AWESÖME !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0