- Crap!

jag hatar när jag fastnar för mjuka låtar som den här,
så fan ta ärmen som visa den för mig jävla mjukost är hon!



" i dont wanna know what its like to not live with you 
  i dont wanna go here through life with my mind stuck on you
  i dont wanna know how it feel to be there without you
"

denna låten dödar mitt psyke mkt kraftigt, jag pallar nt.
ibland måste man förbereda sitt psyke på saker man nt vill ska
hända men som faktiskt kan hända, i freakin fuckin hate that,
och denna låten ställer in mig på preparation mode, SUCKS !
för när jag ställer in mig så ställer jag in mig and it aint purrty,
sist var det hemskt, det värsta jag gått igenom in my life ever,
men jag klara mig ändå im still here n im happy n i dont cry
about it n I dont bitch about it, jag ger mig sj en viss tid to be a
pussy över saker som händer sen släpper jag det för som Madea säger:
" how are u supposed to fly with all that bullshit dragin u down " (typ)
Let it go n move on but remember Heaven is a place nearby and its beautiful ♥

Kommentarer
Postat av: JC

Den här är så skön Adela!! Den e så skön för min del för den träffar mig rätt ordentligt :P eller "träffade" mig rätt ordentligt då ja börja lyssna på den .

2010-04-12 @ 04:11:39
Postat av: Ermina

alltså... jag trodde du hade skrivit värsta snälla sakerna om mig, men det enda jag såg var "ärmen"! dude, du är skyldig mig ett freakin inlägg! tack och hej.

2010-04-12 @ 07:28:40
URL: http://ehadzic.devote.se
Postat av: cool kille

http://www.youtube.com/watch?v=ZGCsdSAPA6M

glöm inte arbetsförmedlingen kl 9 :)

2010-04-12 @ 21:53:53
Postat av: - Äd !

timz vi vet alla att jag är oteknisk o det är först NU jag ser att det finns en youtubelänk med :/ mybad haha kom hälsa på mig på arbetsförmedligen tack!



jc: ur my favourite reader o jag uppskattar dig o dina kommentarer och åsikter väldigt väldigt mkt =)



ärmen: u brought it on yoself for bein scörred all the time !

2010-04-20 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0