- SLUUT !!

nej nu fifan får de förfanihelvete vara slut med det här!!
IM PIIISSSSEEEDDDD THHEEE FUUUUCCCKKK OOOOFFF !!!
Min nya skiva jag fixa till bilen är GONE ?
det är resultatet av att varenda liten jävel som sitter fram
alltid måste peta på instrumentbrädan, byta låt, BYTA SKIVA ?
skruva upp skruva ner blablabla och kolla nu?
stupid ass peopple! jag har fodral av en anledning, man lägger
tbx skivan in the Che Guevarra fodral o sen väljer man en annan
om man nu måste go around and touch what aint yours to touch...
flera gånger har jag hittat skivorna liggandes lite här o där o överallt,
hur fucking svårt är det att bara lägga tbx den när du ändå tar ut en annan!
tyckte det var rätt okej innan för comon orka va kontrollbitch men nu
är d nt okej när skivor försvinner o repas o allt sånt dära. jag var på praktiken
igår o när jag skulle hem ville jag sätta på den nya skivan o ba enjoya
hela vägen hem för jag var svintrött o de var perfekta skivan för att
pigga upp mig o göra mig glad igen :) men neeeej den är gooonneeee :'(
- och btw: om jag hittar skivan under ett säte... jeeflar i d om jag känner igen
fingeravtrycken på skivan asså ima loooose my freeeaakiin miiind :)

så ny regel in my Bibi:
NO TOUCHING !!!
om du nt gillar min musik i min bil så skaffa din egen bil o välj musik där sj.
do not, i repeat, do not mess med min musik, my car my music my choice,
if u dont like it U CAN WALK !!

/ säger d med kärlek, men rör nt min musik...  ♥


/ tack till ärmen för the hjälp med the fly pic !

Kommentarer
Postat av: Stiiiiiiiiiivo Granne ! :D

HAHAHAH Dude cd is sooo 80's ! :D HAHAH men visst förstår dig ! <3

2010-04-28 @ 11:10:06
Postat av: - Äd !

hahaha fuuck uuu vad ska jag ha då? men ändå tack bro <3

2010-04-28 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0