- Autopilot...

heeelt off... its like örrthang i do is in a movie, im not there, jag tittar.
wtf ? men i guess d bättre än att trilla för djupt in i bullshit :/
cus lets be real bullshit happens n we just gotta deal with it the best way we can.
I man up and shut down... I say byebye feelings, hello autopilot...
men ba i vissa områden, jag vet var gränsen går så i just dont go there.
keep my head up - bokstavligt talat! df tänker nt gå in på detaljer cus it aint yo biz'
its mine n ima deal with it n ill be back when i feel ready to come back.
sjukt när allt man gör dagligen bara försvinner och av ren rutin vill jag göra vissa
saker, säga vissa saker osv men precis när jag ska göra d kmr ja på hur läget är
o d känns som ett basebollträ i huet o ett bowlingklot i magen, luften blir grymt tjock,
som om man andas in genom en fet madrass, thick as hell, sen vissa platser som bara
finns som alltid men ändå nt, that aint cool men i cant remove them för de är ju där?
måste möblera om i mitt rum innan jag blir fuckin knäpp o flyttar till mars på heltid.
vissa delar med sig lide väl mkt på blogg som om det är dagbok o blir riktigt
personliga, i dont do that, i like my privacy så jag kan berätta om känslorna
bakom händelserna men nt om de exakta händelserna. som sagt my business.

-> år 2010 invigdes "underbart" för min del o det håller stadig kurs "uppåt" !
      /thank God i aint got a gun is all i can say...

and yeah by the way, mina ryck n snaps kan hända så " im sorry "
i förväg just in case nån blir the target o får ta emot lte crappycrap,
men "dont try to push my buttons" cus i might loose my mind.



/dont let it creep in ur brain cus it will keep on boiling in the blood thats in ur veins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0