- Baby...


                                  ( listen to lil wayne )

Mitt hjärta asså, kändes som att d krossades i tusen bitar...
Kolla vad han säger i en intervju asså heartbreaking :/

“ Before I go I just want to say I think it’s amazing what’s been done for Haiti,
        But I also think it’s amazing what hasn’t been done for New Orleans.
                                                           Thank You ”


asså ni ska se hans face när han säger d o höra rösten jag blev helt känslig.
han är påväg att gå från scenen efter ett par frågor så avslutar han med
detta så säger han " thankju " och går iväg med ett helt ledset leende !
hemskt men sant de han säger tho :/ ...

Jag pallar nt han åker in om några dagar, mitt hjärta krossas mer o mer för
varje dag, i cant handle this shit asså d bra hans nya album är ute nu
" REBIRTH " - go get it people! plus alla videor som kmr med honom plus
att han är med i den nya " we are the world " så det räcker ju ett bra tag
men förmodligen not long enough så för in i helvete måtte ett år gå snabbt!!
anywho enjoy the last weezy performance for this year och var redo för the
Mindblowing shit han kmr köra när han släpps från JailHouseRock haha!
piece of shit jag hade beställt en Free Weezy tröja o DVD på köpet men d
blev strul med beställningarna så fick jag ett mail förrigår att även min beställning
nt lyckades så ja får göra om, men d fucking problem is att det är fucking slutsålt!
Killme ? Shootme ? Gör nått, anything ? but do it now, Lala har inget tålamod längre...
Mina nerver är fuckedup people I warned yall o nu har de hänt :/ har värsta ryck...
its not pretty men it is what it is, sa till Granny idag att jag nt kan lägga socker på mina
ord, im sorry men om jag vill säga något så kmr jag säga d även om d nt låter snällt.
Granny är rätt känslig när det gäller detta men man ska nt ta det personligt utan
ba ta det som det är, jag menar inget illa men jag kan nt direkt sitta o förfina mina
meningar som ibland måste få kma ut :) / säger d med kärlek peeps....

Btw: kom på bästa punchlinen idag haha helena sa "make a move"
     så sa skitcoola jag " I dont make moves, I make earthquakes "
                   sen gjorde ja d enu coolare o sa
" I dont make moves, i make the eart shake like in earthquakes "


/ The Last Performance this year / förmodligen (om nt t.i.'s advokat pitches in)



/ spola till 0.35 så börjar presentationen av dom sen kmr det !
" its pretty cool for anyone to score two grammy nominations
  but how about gettin them before ur even released ur first official album,
  well thats what Drake has done !! Now heres whats even cooler than that !
  taking ur rightfull place on the grammystage and doin it in the company of
  not ONE, but TWO of the most glorious bastards in all the rap history "
/ BÄSTA INTRODUKTIONEN EVER !!
  ( den är väldigt mutad för man får inte svära på the grammys :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0