- HoolaHoop!

kolla nyss Alvin and the Chipmunks och den va sjukt bäst!
Flash säger d nt är okej att kolla den filmen 5 på morgonen men
asså spela roll vad klockan är har gardiner ser ändå nt ut :)
jefla skitväder ute måste jag påpeka, gick till tvättstugan idag
när jag gick tbx 5min senare var mina fotspår täckta av snö så
mkt att de nt längre syndes?!

Iaf var ute med Bellon, Malin, Nora & Sophie i fredags o d va KUL !!
jag var nt direkt hypad för de i början var helt halvdöd men man kan nt
säga nej till Bella plus att hon sa "malin går om du går" klart man är på då!
så de blev dusch snabbt ta på sig snabbt, im shitslow när d gäller sånt så ja
det blev en mkt sen kväll men fan de var kul o jag är happy att jag ångrade
mig i sista sekunden o joinade för de va shetkuligt ! =D
dagen efter hade jag världens rödaste kinder så jag googla d och jag kanske
har nån "alkoholintolerans" like wtf is that ? just när jag lärt mig uppskatta the crap?
fuckit ima drink anyways så får jag ta smällen dagen efter, its cool !


 
/ nej jag dansade nt sj där va folk runtom!



" You can often tell how far your life & career will go based on 
  the five people you spend the most time with " /Will Smith

" Life is a menu so whoever & whatever you order for your 
  life is what's gonna be delivered to your table "

" Even if you can't see it, its all working out for you.
  Walk with Trust today, the Path is leading u straight home "

" A friend is someone who knows the song in your heart &
  can sing it back to u when u have forgotten the words "

" It's not your job to like me, its mine" "

" What you put up with - you end up with "  / true dat!

/ The Daily Love...

 
                            / MyLove  -  Weezy är Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0