- Kimnotyze!

för någon dag sen stötte jag på en gammal klassiker!
KIMNOTYZE ? comon när var sista gången den spelades
någonstans? freakin classic! så kom jag o Khälls in på
att Kim är grym men vad har hänt med henne nu :/
its like hennes 15 minutes of fame är slut? men vi måste
erkänna att när Kim var bra back in the days så var hon
riiiktigt bra! vi hade uppskattat den typen av musik nu med!
iaf tycker vi ska pay a lil respect to the lil lady =) enjöy!




HOW MANY LICKS !   /another classic ;D



LIGHETRS UP !    /and another one !

finns så mkt men jag hinner nt allt nu min mat är klar,
I GOTS TO EAT :D men kolla "the jump off" & "in the air tonight"
den sistnämna rekomendera Khälls :) sen har vi "Lady Marmalade"
& "cant hold us down" med christina aguilera som är en av de
bästa låtarna textmässigt ! Enjoy the Queen B <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0