- Movie :D

Snabba Cash var okej, den var OKEJ ?
förstår inte varför de tog ur det absolut viktigaste från boken tho :/
i boken kmr JW till stockholm för att hitta sin syster som mystiskt
försvann 4 år tidigare. hela boken slutar med att han får reda på
vad som hänt och hur han handlar efter det. det var det som gjorde boken
så mäktig i slutet, med riktig känsla, men i filmen var det nt ens med
utan han nämne sin syster typ EN gång och sa hon var försvunnen :/ ...
inte okej för min del. annars var den väldigt bra faktiskt :)
jag blev ju riktigt kär i Jorge (matias padin) sjukt söt människa !
plus att hsn spela riktigt bra och den sönderslagna looken passade honom
på något skumt sätt haha skägget och håret oxå :/ nejfifan han gjorde
en grym insats och han fick min favoritkaraktär från en bok till liv,
jag är enormt tacksam att han han gjorde de så sjukt bra oxå =D
/ första snubben = matias den sista killen = " JW " Joel Kinnaman



Stomp the yard 2 ska komma ut :) de håller på att göra the finishing touches
på den nu och den kmr kma på bio i usa i sommar nångång :D
frågan är kmr den kma till sveriges bio at all elr måste man "köpa den via datan"
hahaha ouhjaa... iaf Teyana Taylor är med, jag älskar henne sjukt häftig människa
med världens galnaste snyggaste hår och stil, grym är hon! sen Pooch Hall, han
som spelar Derwin i min favoritserie "The Game" (ni måste se den man dör av skratt)
och sist men inte minst TERRENCE J killen från "106 & Park" på mtv ni vet han söta ?
sen har vi Collins Pennie som var med i "Prom Night" & "Fame", han som har gjort
typ en av världens bästa låtar "Almost There" ! och sist men nt minst TWITCH ???!!!!
han skitgrymma dansaren som kom 2a i "So You Think You Can Dance" förra säsongen
asså jag pallar inte att sverige ska va så B, elr d fan nt ens B det är Ö när det gäller
attt hänga med i musik/film utveckling :/ ska alltid sända gamla avsnitt av allt och
missa alla de viktiga händelserna :/ comon sweden, keep up pliiiz... 
elr jag kanske borde holla till mr matias padin fråga om han vill ta en tur med mig till
USA o se en ny mkt bra film ;) aahhh vilket sexikex....



/ teyana taylor ♥ , jag tycker hon är sååå grym!


Terrence J - så jefla vackert hue !

gammal låt med Ray J men den kom på radion nyss så jag blev påmind
    och kände mig tvungen att dela med mig, lyssna texten, man dör !



- you keep her employed, ill be her boytoy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0