- My Joy!

jag förstår nt hur freakin weird o twisted jag är ibland men vissa saker är
helt enkelt nt för mig, som malin sa idag " jag är förhållandetypen "
visst är hon det, jag däremot vill springa iväg o gömma mig i en buske i
amazonskogen så fort någon nämner relationships haha jag blir nojjig,
irriterad, får snaps, känner mig stalkad (?) osv detta är nt direkt normalt,
men it is what it is, vet nt vf men heey im good with it, i love my own company,
i call myself Mrs.Music for a reason, i love music it makes me feel great n
awesome but i can also turn it off whenever I want to :) = commitment är nt
min starka sida
, im like a biiirdie, måste flyga fritt överallt hur som/när som helst,
men sen är jag fullkomligt förälskad i Drake, han är helt enkelt perfekt på ett bra sätt,
så mkt lycka jag känner när jag hör hans röst det är helt sjukt men den här människan
gör mig lyckligare än lyckligast, like im on cloud nine, and I love it ♥
hade jag däremot varit vän med snubben så hade jag definitivt nt haft samma känsla
haha jag tror det är min grej, uppskatta på avstånd !

 
/ hans nya, dock nt hela men fan vad den är bra jag älskar 
  när han sjunger, hans röst är så unik, o hans text,
  sättet han får orden att låta så vackra tsm, jag pallar nt,
  han är kärlek på maxnivå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0